Brend loqolarının daim üzümüzə vurulduğu bir dünyada yaşayırıq. Ancaq bunların arxasındakı mənalar haqqında heç düşünmüsünüzmü? Niyə Bluetooth adlanır? Yaxud Apple niyə ilk loqosunda Nyutonu seçdi? Bu şirkətlər gizli mənaları olan unikal loqoları olan çoxsaylı brendlər arasındadır.
Apple loqotipinin arxasındakı məna mifləri əhatə edir. İngilis riyaziyyatçısı Alan Türinqə istinad edərək, Apple-ın köhnə "Baytdan Alma" ifadəsinə istinad edir.
Apple üçün dizayn edən amerikalı qrafik dizayner Rob Janoffun fikrincə, loqo əslində simvolik məna daşımır.
Bu gün bildiyimiz Apple loqosu başlanğıcda çox fərqli idi. Onun həmtəsisçiləri Steve Jobs və Ronald Wayne ilk loqotipi hazırlayıblar. Burada ser İsaak Nyutonun üzərində “Apple Computers Co” yazılmış pankartla ağacın altında oturduğu göstərilirdi.
Loqo bir əfsanədən ilhamlanıb, ona görə Nyuton ağacın altında oturarkən alma ona dəyib və bu, cazibə qüvvəsinin necə işlədiyini anlamağa səbəb olub. Bu cür loqotip seçimi üçün mümkün izahatlardan biri də böyük ideyaların gözlənilmədən vurulmasıdır.
Tanınmış dişlənmiş alma loqosu 1977-ci ildə icad edilmişdir. Simvolda göy qurşağı rəngləri var idi və bu, Apple-ın rəngli displeyli ilk kompüterini təmsil edirdi.
Loqo eyni qalmasına baxmayaraq, şirkət iMac-in buraxıldığı 1998-ci ildə çoxlu rənglərdən imtina edib qara rəngdə qalmağa qərar verdi.
Şirkət almanın metal və şüşə rənglərdə olması da daxil olmaqla daha bir neçə dəyişiklikdən keçdi və sonra monoxromatik tünd boz rəngə qayıtdı.
Android əməliyyat sistemi üçün loqo 2007-ci ildə qrafik dizayner İrina Blok tərəfindən yaradılmışdır. O, iki rəngdə yaradılmışdır: yaşıl və qara. Əsas məqsəd asanlıqla tanınacaq və robotun olması lazım olan loqo yaratmaq idi.
Blok ilham axtarmaq üçün ilk dəfə elmi fantastika və kosmos filmlərinə çəkildi, lakin bunu vanna otağının qapılarına taxılan kişi və qadın əlamətlərindən götürdü. Kalay qutusu formalı gövdəsi və başında antenalar olan robot beləcə Android-in loqosu oldu.
Eyni loqo 2014-cü ildə yenidən işlənib. Loqo daha incə və hündür olub, ağ detallar daha cəsarətli olub. Loqo yaşıl saxlanılıb.
2019-cu ildə loqo gözləri və iki antenası olan robotun başı halına gələndə daha kəskin dəyişikliklər edildi. Dizaynda kiçik hərflərlə yazılmış "Android" adı da var idi.
Android loqosunun 2023-cü ildə yenidən dizaynı çox rəngli robot başlığı ilə daha çox canlandırılıb. Dəyişikliklər həmçinin yuxarıya keçən brend adını da əhatə edirdi.
Bluetooth iki qısa məsafəli cihaz arasında məlumat mübadiləsi üçün geniş istifadə olunan texnologiya standartı kimi tanınır.
Bluetooth Xüsusi Maraq Qrupu (Bluetooth SIG) daha yaxşı bir şey təklif etməzdən əvvəl Bluetooth əslində "müvəqqəti kod adı" idi.
Bluetooth 958-ci ildə Danimarka və Norveçi birləşdirməklə tanınan King Harald "Bluetooth" Gormsson və ya Harald Bluetooth-a aiddir. O, ləqəbini tünd mavi və boz görünən ölü dişinə görə almışdır.
eləliklə, Intel, Ericsson və Nokia şirkətlərinin rəhbərləri qısa məsafəli simsiz texnologiyanı standartlaşdırmaq üçün oturduqda, onlara bunun adı lazım idi. Bu zaman Intel-dən Jim Kardach Bluetooth-u təklif etdi. Onun fikrincə, Kral Harald Skandinaviyanı birləşdirdi və yeni texnologiya bu xidmət vasitəsilə müxtəlif cihazları birləşdirəcəkdi.
Bluetooth loqosu Harald Bluetooth-un baş hərfləridir – Hagall (dolu) ᚼ və Bjarkan (ağcaqayın) ᛒ sözlərini birləşdirən bağlama-run. Ağ baş hərflər zəngin göy rəngli fonda təqdim olunur. Loqo 1999-cu ildən bu günə qədər heç bir ciddi dəyişikliyə məruz qalmamışdır.
PlayStation, Sony Interactive Entertainment altında video oyun markasıdır. O, şirkətin o zamankı baş direktoru Ken Kutaragi tərəfindən yaradılmışdır.
PlayStation oyun konsolunun loqosu 1994-cü ildə Manabu Sakamoto tərəfindən hazırlanmışdır. İlk loqo rəngarəng idi və "oyunda birliyi və yaxınlaşmanı simvolizə etmək" üçün P və S hərflərinin bir-birinə qarışdığını təsvir edirdi.
Toxunmuş hərflər həmçinin konsolun oyunçuları bir oyun üzərində birləşdirmək qabiliyyətini göstərir.
İllər boyu (2000-ci ildən 2020-ci ilə qədər) PlayStation-ın hər yeni buraxılışı ilə onun loqosu bir qədər dəyişdi. İkinci PlayStation nəşri loqonun dəyişdirilməsini tələb etdi. O, daha zərif və müasir oldu, hərflər artıq bir-birinə qarışmırdı.
İkinci oyun konsolunun buraxılışından sonra loqo kiçik dəyişikliklərə məruz qaldı. Ən son PlayStation 5 2020-ci ildə minimalist loqo ilə satışa çıxarılıb. PlayStation 4 ilə eyni, onun loqosu əvvəlcə bir-birinə qarışmış hərflərdən və onun yanındakı "PS5"dən ibarətdir.
Dünya ilk dəfə Xbox oyun konsolunun təqdimatını 2001-ci ildə gördü. Məhsul Microsoft-un bölməsi olan Microsoft Gaming tərəfindən yaradılmışdır.
Xbox loqotipinin arxasında duran ideya ondan ibarətdir ki, o, dünyaya təsir etməyə hazır olan yeni texnologiya növünü təmsil edir.
Xbox, PlayStation ilə rəqabət aparmaq istəyi ilə yaradılmışdır. Microsoft-un “Direct X” adlı komandası yeni konsol üzərində işləməyə və sistemin dizaynına başladı. Xbox adı şirkətin istifadə edəcəyi ilk ad deyildi. Bunun əvəzinə əvvəlcə daxildə Xbox olaraq adlandırılan "Direct X Box" adlanırdı. Ancaq təklif olunan adların heç biri yapışmadı, ona görə də sadəcə Xbox konsoluna zəng etmək qərara alındı.
Xbox-ın ilk loqosu 1999-cu ildə əhəng yaşılı ilə yazılmış söz işarəsi ilə çıxdı. Rəng seçiminə gəlincə, burada hekayə olduqca sadədir – loqo üzərində işləyən dizayner tez bir zamanda loqo eskizini yaratmalı olduqda, yeganə mövcud marker yaşıl idi, ona görə də onlar ona yapışdılar.
Loqo illər ərzində bir neçə dəfə yenidən işlənib və 2005-ci ildə bu gün də gördüyümüz su nişanının yanında görkəmli simvol görünüb. Bu, Xbox-ın hər kəs üçün əlçatan olduğu dünyanı simvolizə edən, üzərində X işarəsi olan qlobusu xatırladır.
2009-cu ildən 2019-cu ilə qədər loqoda cüzi qrafik dəyişiklikləri istisna olmaqla, heç bir əsas dəyişiklik olmayıb.
2019-cu ildə loqo rəng palitrası yaşıl və ağdan qara və ağa dəyişdirildi. Loqonun təfərrüatları da dəyişdi, dairə "Xbox" işarəsinin üstündən keçdi. Yeni loqo daha cəsarətli və müasir oldu. Bu loqo bu günə qədər istifadə olunur.